torsdag 12 februari 2009

En dag kvar...

Idag skrev Mark Swift på Facebook och gratulerade till att vi får se den på bio här också, äntligen, och bad mig skriva vad jag tycker när jag sett den.

På väg hem från stan och uthämtningen av biljetterna till i morgon kollade jag min e-mail i mobilen och fick se att jag hade fått ett gästboksinlägg på Facebook från V.C. Dupree, boxar-Julius i del åtta alltså. Han hade sett en pressvisning igår kväll lokal tid, någon gång i natt svensk tid, alltså, och skrev att han hade gillat den.

Veckan har varit rätt stökig och jag åkt på en rejäl förkylning, så saker har kört ihop sig rätt duktigt och jag inte hunnit med allt jag tänkt med sajten inför fredag, men något coolt från någon alumni ska det definitivt komma upp under fredagen den 13:e...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar